Forum THE DOGS BOARD
Forum dyskusyjne *PSÓW*
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

akutualiza
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum THE DOGS BOARD Strona Główna -> Nowe mapki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kpt.Kriss
magazynier



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 18:54    Temat postu: akutualiza

Szanowni administratorzy proszę o aktualizację działu download na stronce wsciekle.pl ponieważ niema tam nowych mapek : westwood, trainstation itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciapek9:D
spamer



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 20:20    Temat postu:

a jest podobno cos w stylu piranesi i dusta tylko nie wiem jak sie nazywa;]?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kpt.Kriss
magazynier



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 21:00    Temat postu:

to sie zwie dustanessi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mowicz
operator beczkowozu



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 21:42    Temat postu:

i mapa sssie calkowicie, 9fps...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 22:58    Temat postu:

Ostatnio jakoś w modzie jest użalanie się na mało fps. Miesiąc temu tego nie było, a wątpie żeby wszyscy przez miesiąc pozmieniali kompy na gorsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BroVar | no aim no frag
magazynier



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 23:07    Temat postu:

Też to zauważyłem. Nie zmieniałem ani sterów ani ustawień grafiki, a często mam szarpnięcia w miejscach, w których wcześniej szarpnięć na bank nie było. 2 tygodnie temu była aktualizacja na steamie dotycząca silnika source możliwe, że coś skopali Mad Dobrze, że niedługo wymieniam tego parcianego 7300GT na 7900GS Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Niedziela 24-06-2007, 23:58    Temat postu:

ja zauważyłem tylko wzrost wydajności mam więcej FPS Very Happy tak mi się zdaje że coś zrobili z mapping chyba to tak się nazywa. tylko to najbardziej obciąża kartę graficzną bo silnik source bazuje na dużych Teksturach (na szczęście) mi jeszcze pomogła ałkulizacja sterów z 7.1 na 7.5 (ATI)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kpt.Kriss
magazynier



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Poniedziałek 25-06-2007, 7:41    Temat postu:

wszystkie posty na temat widze....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciapek9:D
spamer



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Poniedziałek 25-06-2007, 16:12    Temat postu:

aa mowiczja 9 fps mam prawie zawsze tylko dzis wyjatek na italce mialem 25-50 a potem poworto na egonie do 9-30

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemek
szeregowy



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wtorek 26-06-2007, 5:39    Temat postu:

Ostatnia duza aktualizacja dodala na nowo HB ( stary engine ) oraz poprawila kilka baboli przy komendach map oraz mat - reszta to malo znaczace sprawy Wink

CSS z kazda nastepna poprawka bedzie i tak mocniej obciazac sprzet. Planuja nawet calkowita wymiane tekstur ( na szczescie na dzien dzisiejszy to tylko plotki ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wtorek 26-06-2007, 11:10    Temat postu:

ciekawe o jaką wymiane chodzi czy tylko nowe "malowanie" czy większa rozdzielczość tekstur.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wtorek 26-06-2007, 11:46    Temat postu:

Cytat:
Changes/Additions
- Servers can now force the client to match the server's files, by becoming a pure server. When a server enables sv_pure, clients who connect and play on the server cannot gain an advantage by modifying the game content.
- In-game server browser only shows human players in the player counts column. Bots column now shows number of bots instead of a "some bots" or "no bots" icon
- Fixed servers with bots reporting incorrect number of bots when sv_master_legacy_mode is set to 0
- Fixed a server performance problem with queued packets
- Increased the maximum rate to 1 megabyte
- Added a findflags console command, which can list all cvars with a specified flag. For example: 'findflags server_can_execute' will find all console variables and commands marked with FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE
- Cheat protected many cvars and commands
- Removed cl_restrict_server_commands to prevent clients from being redirected
- Fixed user names reported as "unconnected" when greater than 32k players had connected to the server

Bug fixes
- Fixed a client crash during authentication
- Fixed a crash when mashing the ~ key on disconnect
- Fixed a bug with sv_minrate and sv_maxrate not applying properly on the client
- Fixed the free roaming camera in SourceTV demos
- Fixed cl_language archiving itself and not updating correctly when the language changed
- Fixed a voice recording bug that could cause voice dropouts
- Fixed a rare crash when spectating in Counter-Strike: Source


Drogi kolego, skoro tyle wiesz o silniku Source i jego rozwoju, powiedz proszę która z powyższych pozycji oznacza:
Cytat:
dodala na nowo HB ( stary engine ) oraz poprawila kilka baboli przy komendach map oraz mat


I co pozwala ci sądzić, że
Cytat:
Planuja nawet calkowita wymiane tekstur
?

Interesują mnie te sprawy dlatego chętnie posłucham kogoś kto więcej wie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemek
szeregowy



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wtorek 26-06-2007, 12:00    Temat postu:

Wszystko dokladnie zostalo opisane na oficjalnym forum steama.Kilka poprawek wczesniej zostal przesuniety HB (kazdy chyba wie gdzie znajdowal sie na samym poczatku ).W tej lub w poprzedniej ( nie pamietam w tej chwili ) poprawce powrocono do pierwotnego umiejscowenia hb. Czy w oficjalnym info kilku/kilkunastu poprawek byla wiadomosc ze przyspieszono poruszanie sie postaci oraz zmodyfikowano dosc mocno w stosunku do pierwowzoru RD oraz kilka innych duperelek . Nie bylo ale kazdy zauwazyl roznice Smile Nie mowie tylko o poprawkach z ostatnich tygodni.
To samo tyczy sie zmiany teksturowania plus duperele typu obsluga wielordzeniowych procesorow co niesc bedzie za soba zwiekszenie wymagan.
Wiele "przyszlosciowych" spraw jest opisanych na of. forum, wystarczy poczytac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ciapek9:D
spamer



Dołączył: 23 Gru 2006
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wtorek 26-06-2007, 13:51    Temat postu:

pro fide wyczuwam nutke ironi w twojim poscie;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wtorek 26-06-2007, 15:21    Temat postu:

obsługa wielordzeniowych procesorów Very Happy więcej będę miał FPSów a jak zmieniał tekstury na lepszą jakość to mi karta odpadnie bo mam niestety tylko szynę panięć 128bit a przy teksturach liczy się duża przepustowość panięci i ilość jednostek TMU tego drugiego mam 4 ale pracują z szybkością 450MHz bardziej mnie martwi panieć bo przepustowość mam tylko ~9GB/s
stego wynika że jak ktoś ma taki złom jak ja czyli ATi R9500/9550/9600/x1050/x1300 GF FX 5xxx/6200/6500 i gorsze to jak zmieniał tekstury na lepszej jakości to pozostaje komenda mat_dxlevel 70


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum THE DOGS BOARD Strona Główna -> Nowe mapki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin