Forum THE DOGS BOARD
Forum dyskusyjne *PSÓW*
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FPS ;ssss
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum THE DOGS BOARD Strona Główna -> Problemy z Counter-Strike: Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sobota 09-06-2007, 21:52    Temat postu:

didek teoretycznie kolor samolotu wpływa na lot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didek
spamer



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sobota 09-06-2007, 21:55    Temat postu:

nie wiem jakim cudem ale nie ważne, ważne jest to że ja napisałem samochodu a nie samolotu SmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sobota 09-06-2007, 22:37    Temat postu:

Panowie tu nie ma co się zgadzac albo nie zgadzać, ani nie ma co naukowo stwierdzać - tak jest i już. Bartek chcesz więcej fps? zmień sprzęt Very Happy mam sporo fajnych części do sprzedania taniej niż gdziekolwiek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didek
spamer



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sobota 09-06-2007, 23:13    Temat postu:

apex, Bartek to mój kuzyn, jak go wychujasz to masz ze mną spara 1 na 1 na dollsie!! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mati_pl (mięso armatnie)
operator beczkowozu



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sobota 09-06-2007, 23:15    Temat postu:

Ja polecam komendy do konsoli r_mmx 1 | r_sse 1 | r_sse2 1 mi dodają 5 fps na każdej mapie. ciekawe czemu normalnie te komendy mają 0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ja sem lamka
*The Dogs | Member*



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąc szit ?

PostWysłany: Sobota 09-06-2007, 23:49    Temat postu:

Mati napisał:
Ja polecam komendy do konsoli r_mmx 1 | r_sse 1 | r_sse2 1 mi dodają 5 fps na każdej mapie. ciekawe czemu normalnie te komendy mają 0



hahah ty glupku, bo te komendy okreslaja 'w wielkim skrocie' tryb pracy Twojego proca
jak masz amd to domyslnie masz 1 i tak byc powinno,
Ty masz pewnie intela wiec domyslnie 0 i tak tez powinienes zostawic

a do fpsow maja tyle co piernik do wiatraka, niby cos tam troche ale tak naprawde ni chuja

chcecie wiecej? zmiencie rozdzielczosc na mniejsza - detale na low i niech mi nikt nie wciska ze gra na amidze
a co mozna zrobic jeszcze o tym juz niedlugo Cool

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 1:30    Temat postu:

Nieprawda.
MMX = MultiMedia eXtensions - dodatkowy zestaw instrukcji; obecny w każdym aktulanie spotykanym procesorze; r_mmx powinno być 1
SSE = Streaming SIMD Extensions - j.w. ; większość spotykanych procesorów; r_sse 1 powinno być 1
SSE2 = Streaming SIMD Extensions 2 - j.w.; większość procesorów; też zalecam r_sse2 1

SIMD = Single Instruction Multiple Data - tak się określa instrukcje które operują na porcji danych większej niż jeden rejestr ogólnego przeznaczenia; MMX, SSE, SSE2 to grupy instrukcji typu SIMD wprowadzonych po to, aby łatwiej było obrabiać dźwięk i obraz - przy takiej obróbce często wystepuje konieczność przetworzenia całego pliku, więc lepiej robić to hurtowo.
Zmienne r_sse, r_sse2 i r_mmx określają czy do renderowania grafiki w grze mają byc używane te instrukcje. Im mocniejszy procesor, tym mniejszy wzrost wydajności po ich włączeniu.

pozdrawiam lamkę Very Happy i czytelników PC Formatu, CHIPa, Komputer Świata i innego szitu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartus[PL]
szeregowy



Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 1:58    Temat postu:

jakosc moze i nie ale PREDKOSC przesylania danych z serwera chyba wplywa na ilosc fps. a AKTUALNA predkosc mego lacz wynosi 1 mb/s
oto moj zlom (na razie na tym gram, ale to tylko na razie) :
acer TravelMate 540
intel pentium 4 - 2.66 GHZ
Mobility Radeon 9200 (64 mb)
512 mb RAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartus[PL]
szeregowy



Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 2:00    Temat postu:

i nie wciskac mi kitu ze nie da sie w cs'a na laptopie grac!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartus[PL]
szeregowy



Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 2:03    Temat postu:

apex to moze i ma jakies tam kosci pamieci po 2 mega

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 10:30    Temat postu:

PRĘDKOŚĆ ŁĄCZA NIE MA WPŁYWU NA ILOŚĆ FPS czy to jest jasne? chyba zacznę dawać ostrzeżenia za głupotę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BroVar | no aim no frag
magazynier



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 11:04    Temat postu:

Gdybyś dawał ostrzeżenia za głupotę to połowa ludzkości miałaby perma

Prędkość łącza nie ma absolutnie żadnego wpływu na FPS. Przepustowość łącza (ale również ustawienia rate cl_cmdrate i cl_updaterate) oddziałują na opóźnienia (ping) z jakimi widzimy wydarzenia na serwerze. Ping podawany jest w milisekundach (1ms = 0.001s) więc przy pingu 60ms widzimy na ekranie to co działo się 60*0,001s = 0,060s temu. Wyższy ping spowodowany jest kilkoma czynnikami:
oddaleniem i punktem wpięcia do krajowej sieci szkieletowej (im krótsza trasa od twojego kompa do sieci szkieletowej tym lepiej), oraz niską przepustowością łącza (lub złymi ustawieniami rate, cl_cmdrate i cl_updaterate) - niska przepustowość może zaowocować zapchaniem łącza pakietami co powoduje nagły wzrost pingu (zwykle w czasie zadymny - dużo strzałów, granatów, operacji na zależnościach fizycznych - latajace truposze, beczki itp.).

Komputer tworzy obraz podawany nam na ekranie niezależnie od pingu, czy ilości dostarczonych pakietów. Czasem zdarzy się, że koleś teleportuje nam się na ekranie - spowodowane jest to, albo naszymi, albo jego złymi ustawieniami parametrów cl_cmdrate i cl_updaterate.


Own3d!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 11:16    Temat postu:

Brovar napisał:
więc przy pingu 60ms widzimy na ekranie to co działo się 60*0,001s = 0,060s temu.

W dużym uproszczeniu Razz trzeba jeszcze wziąć pod uwagę lag compensation, loss, choke.... ale miło że ktoś tu jeszcze myśli zanim powie, i mówi tylko o tym, o czym wie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
didek
spamer



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 12:11    Temat postu:

omg Baretk to żeś zajebał, nie przyznaje się do ciebie Razz fps to viedo zależy od twoejgo kompa oraz tego wszystkiego co wyżej, a net to net odpowiada za to kiedy to widzisz, a nie w jakiej jakości !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukryty
młody
młody



Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Niedziela 10-06-2007, 12:59    Temat postu:

Ludzie wy to macie problemy ;] A co do mojego problemu z fps zniknął tak szybko jak sie pojawił ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum THE DOGS BOARD Strona Główna -> Problemy z Counter-Strike: Source Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin