Forum THE DOGS BOARD
Forum dyskusyjne *PSÓW*
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mapy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum THE DOGS BOARD Strona Główna -> OFFTOP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja sem lamka
*The Dogs | Member*



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąc szit ?

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 5:27    Temat postu: Mapy

Temat dotyczy mapek na ktorych bedziemy grali mecze.
Wszystko jest jeszcze do ustalenia, wiec i tutaj mozna cos zmienic.

Do ustalenia jest tez sposob wyboru mapy. Czy beda losowane czy ustalane z gory, zaleznie od kolejki czy od meczu. nie wiem.

jak narazie lista:

de_aztec
de_cbble
de_chateau
de_cpl_fire
de_cpl_mill
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_pirenessi
de_tides
de_train


To moja podstawowa jedenastka. Do tego jest jeszcze kilka pozostałych mapek, oczywiscie moga zostac podciagniete pod mapy obowiazujace.

de_dust
de_port
de_beroth_beta
de_bahrain_rm


dustem rzyga kazdy, kto gra w cs dluzej niz od gwiazdki, a port moim zdaniem nie jest siebie warty.
beroth i bahrain sa jak dla mnie OK, ale to chyba zbyt ryzykowne robic z nich mapy turniejowe.
czekam na sugestie

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 11:08    Temat postu:

bahrain się nie nadaje bo niektórzy chcieli by zagrać a mają na bahrainie 20 fps - tak się da grac na FFA ale nie klanówki... to samo z aztekiem - ja bym chętnie zagrał ale na aztecu musze się trzymać okolic pokoików przy moście/ bombsitu A. W styczni zmienię sprzęt wtedy nie będzie problemu, ale wiem że nie tylko ja mam ten problem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ja sem lamka
*The Dogs | Member*



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąc szit ?

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 12:08    Temat postu:

czy inni tez beda narzekac na tides i azteka ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ostrowin
młody
młody



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 12:26    Temat postu:

Moim zdaniem Port jest bardziej na miejscu niż Azteck

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skunek
szeregowy



Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Malbork

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 12:54    Temat postu:

do listy dodal bym jeszcze dusta i napewno bym zostawil AZTEC!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D-avid
operator beczkowozu



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 15:59    Temat postu:

haah dolsika brakuje... i jak nasze kampuszki i statsiki beda graly jak one tylko na tej mapie umija?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neo
Modek od humoru :)



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 20:15    Temat postu:

wszystko dobre... ja bym jeszcze dal awp albo jakiegos aima.... ale na pewno nie DOLLSA !!! pewnie mowicz bo o tym pragnal ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rolnik
młody
młody



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z farmy...

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 20:31    Temat postu:

Neo... pomyśl...
Gdzie widzisz na awp_ albo aim_ jakąkolwiek współprace???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mynk




Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sobota 18-11-2006, 23:27    Temat postu:

Mysle ze port to za duza mapa. I pochłania za duzo fps chyba ze na porcie robilibysmy "ustawki" w kanalach bo tylko tam sa przyzwoite fpsy. Aztec jak najbardziej mi odpowiada jest dobra mapa. Niektorzy pewnie mysla ze na aztecu t nie ma szans przeciwnie to ct ma przejebane aby tylko ataki t byly przemyslane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ostrowin
młody
młody



Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Niedziela 19-11-2006, 11:06    Temat postu:

Mynk moim zdaniem przy 10 graczach z żadną mapą nie będzie problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Niedziela 19-11-2006, 13:00    Temat postu:

Nie chodzi o lag, tylko o fps - na aztecu ma 10 fps na głównej otwartej przestrzeni niezależnie czy gram sam czy z tłumami ludzi. A trzymanie się paru miejsc na mapie nie podziała dobrze na taktyke kalnu Wink oczywiście gdybym wiedział że będzie aztec to mógłby grać za mnie rezerwowy, ale nie wiadomo czy zbierze się w 7-osobowym klanie 5 osób z dobrymi kartami graficznymi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mynk




Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Niedziela 19-11-2006, 17:14    Temat postu:

Panowie wy chyba nie wiecie co to fps... Pozwole sobie wyjaśnić. FPS jest to plynnosc gry, która jest określana liczbami ( im wieksza liczba tym lepiej sie gra). Zeby miec dobry fps trzeba sobie dopasowac cfg lub miec cacy sprzet. Fps maleje przy ostrej jadce i w niektorych wymagajacych miejscach na mapie. Proponuje wziasc suszarke i zimnym powietrzem przedmuchac calego kompa kazdy kacik (mi to zajebiscie pomaga) po za tym skozystajciez tych cfg [link widoczny dla zalogowanych] nie ma za co ;] służe pomocą Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
APEX\ Pro Fide, Rege Et
operator beczkowozu



Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Poniedziałek 20-11-2006, 23:15    Temat postu:

Mynk... ty chyba nie wiesz, że ja bardzo dobrze wiem co to jest fps. Teraz ja pozwolę sobie wyjaśnić: fps - frames per second - ilość ramek wyświetlanych na sekundę. Powyżej 24 otrzymujemy płynny dla oka obraz, 30 jest uznana dolną granica przy jakiej gra jest jeszcze grywalna. Śmiem twierdzić że do CS:S ja osobiście potrzebuję powyżej 40 fps. Mój procesor Athlon XP 2600+ nadąża z dostarczaniem danych karcie graficznej w tempie wystarczającym na wyrenderowanie ok. 60-80 klatek w sekundzie. Niestety, moja karta graficzna GeForce FX 5600 jest w stanie wyświetlać obraz z taką prędkością jedynie w nieruchomych scenach ze stosunkowo małą ilością wielokątów, bez skomplikowanych shaderów w polu widzenia (moge Ci dokładnie wymienić jakie to shadery) i przy najmniejszych możliwych nie uznawanych za czity ustawieniach (tylko rozdzielczość mam 1280x1024, bo taki mam LCD). Granie w CSS w rozdzielczości mniejszej niż 1024x768 jest dardzo utrudnione ze względu na kiepską widoczność małych obiektów, w które najczęściej nalezy celować. Napawdę posiadam pewną wiedzę o silniku Source, o shaderach, o sprzętowych aspektach renderowania grafiki, i naprawdę nie jestm tak głupi żeby grać 2 lata w CS:S i meczyć się na niegrywalnych frameratach, nie sprawdziwszy wcześniej czy na pewno nie da się nic z tym zrobić. Zdaje sobie tez sprawe z tego że mój sprzęt to sh*t, niestety sponsorzy nie zdają sobie z tego sprawy, dlatego zbieram od daawna na nwy sprzet, jeśli chcesz mi pomóc to użyj linka w moim podpisie a nie pouczaj mnie czym jest fps. Dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nicea albo smierc
*The Dogs | Member*



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Poniedziałek 20-11-2006, 23:45    Temat postu:

Azteka mozna zostawic, to tylko kwestia zgrania sie i taktyki... jak gramy ffa to polowa ludzi robi co sie chce. Port tez jest dobry. na starcie bronimy sie z dwoch stron... jedyny problem na porcie to to awp z resa ct/t.

Dust to mapa ciezka... wygrac na niej strasznie trudno. Malo kombinowania, taka prawda. Masz tunel z ktorego wszystko widac. Trzeba sie niezle nameczyc zeby przejsc. Dlatego proponuje dusta wlozyc do seta. Beroth beta to mapa niby latwiejsza od dusta, a jednak wystarczy dobrze pokryc srodek i zadne terro nie podlozy bomby. Bahrain? Dla mnie rewelacja... powinno zostac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Niedziela 03-12-2006, 20:34    Temat postu:

czemu niema zadnej mapy z zakladnikami ?! italka, office, przeciez to podstawa css Hrm
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum THE DOGS BOARD Strona Główna -> OFFTOP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin